Jeg har tenkt litt på livssyklus av support-henvendelser, og ender opp med å spørre meg hvor mange statuser er for mange. Det ser ut som at Zendesk opererer med tre. Åpen, Venter og Stengt. Det er helt klart nedre grense, og av og til så vil «Less is more» gjelde. Utfordringen er når du har en større organisasjon og kanskje […]
Første telefonselger har ringt
Da har første telefonselger ringt «angående ditt enkeltpersonsforetak». Jeg aner ikke hva han skulle selge, for jeg henviste han til https://tenimo.no/salg og ba han fylle inn skjemaet der. Hvis en selger ikke en gang tør satse en 50-lapp på at jeg skal ha produktet de selger så er jeg ikke interessert i å høre om det. Selv om de har […]
Zendesk – førsteinntrykk
Jeg har startet en 14-dagers prøve av Zendesk for å se hva dette er. Det første jeg legger merke til er at det er mange «wizards» som møter meg og som vil hjelpe meg å sette opp dette systemet, og det er bra. Men det jeg egentlig håpet å få en demo-versjon som er mer eller mindre ferdig satt opp […]
Å starte en egen bedrift
Da har jeg kommet til at det å starte mitt eget enkeltpersonforetak er det rette. Jeg har allerede en interessent og holder på å spikre rammebetingelsene. Dette er noe av det mest skumle og spennende jeg har gjort i nyere tid, og jeg gleder meg til å se hvordan dette utarter seg.